Závadová паплыў да майго суседстве, Міку з чэшскім рэкордам сёмым

31/05/2018

Вялікі камфорт намякаў на сто znakařka Сымона Баумртова, які паказаў 57,13 падчас паўфіналаў і барацьба за каштоўныя металы, высунутай як у заездах на другім месцы.

Závadová пачаў хутка пасля сёмай часткі motýlkářské. «Я павольна ўсадзіў яго,» прызналася, што яна пяць жанчын у чэмпіянаце свету ў гэтым годзе ў доўгім басейне ў Казані.Праціўнікі сышлі, але да гэтага часу ў трэці раз prsařské частка была шостай.

У фінале ёй удалося дапаўзці да іншага суперніка абагнаць і непапулярным чацвёртае месца яна падштурхнула Венгры другі дыскваліфікацыю першапачаткова Жужанна Jakabosové. «Я шкадую аб гэтым, але я мяркую, што ў мяне не было, нават калі б я хацеў, каб плаваць хутчэй,» сказаў Závadová па часе 4 :. 31.32 медаль падзеленага на чатыры секунды і сотыя

Micka час 03:41 67 пярэдніх сталоў выцерла чэшскі рэкорд па тры дзесятых секунды Květoslava Svoboda, які ў 2002 годзе выйграў максімальны ток другое месца на чэмпіянаце свету ў Маскве.

Але калі Мік прыйшоў пасля гонкі сярод журналістаў быў злы і лаянка не выходзіла. «Я хацеў запісаць,» сказаў ён.Ён выказаў здагадку, што час Свабоды быў адзін другі лепш, чым у рэальнасці. «О,» пытаецца ён. «Ну, гэта не мяняе той факт, што я хацеў, каб плаваць хутчэй. Калі гэта запіс, я б, верагодна, быць шчаслівым, але я спадзяваўся на лепшае час, «сказаў вечна незадаволены малады чалавек.

Baumrtová міргае лепшую прадукцыйнасць на працягу апошніх двух гадоў ад сезону, які стварыў чэшскі рэкорд 56,28. «Гэта не выглядае дрэнна, калі мы даможамся поспеху, і я хацеў бы пасля таго, як амаль два гады, калі я не мог,» яна Baumrtová, абараняючы тры медалі з Гернинга два гады таму. Тады гэта было на другой сотні, чакаючы яе фіналу ў чацвер. «Гэта будзе бой,» падазраваных.

Калі вы хочаце, каб каштоўныя металы, верагодна, спатрэбіцца яшчэ хутчэй, па меншай меры, да 57 секунд.Гарачы фаварыт гонкі Hosszúová, што час у паўфінале плавала 56.49. «Той, у мяне ёсць. Але калі б я мог плаваць пад 56.5, гэта было б выдатна. Але я да гэтага часу ёсць сумненні. У маёй галаве, што я праваліў паўтара года. Калі я знаходжуся тут, каб прывесці, гэта будзе ідэальны старт для падрыхтоўкі да наступнага года, калі на чэмпіянаце Еўропы і Алімпійскія гульні, «спадзяюцца Baumrtová.

Фінал яго моцнай дысцыпліны 50 м грудзей, каб атрымаць чэмпіён Еўропы ў гэтым трэк 2012 гады Пятра Чокова. У рэшце рэшт, 30,63 адставаў ад 63 сотых у два гады ў яго ўласнай чэшскай запісу і заняў дзевятую пазіцыю.Восьмае, апошняе месца, ёй не хапала прагрэсіўныя пяць сотых, і гэта было нашмат хутчэй, у ранішніх плаўках.

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started